Vůně jsou maličké světy, které odhalí svá tajemství jen tomu, kdo je bude milovat...

pátek 5. července 2013

Dolce & Gabbana Light Blue – ideální vůně na romantickou dovolenou


Čas dovolených je tady a to je i vhodná doba pro používání odlehčených a vzdušných toaletních vod s osvěžujícími prvky. Skvělou vůni pro smyslné léto je novinka od Dolce&Gabbany s názvem Light Blue, která evokuje průzračně modré moře a bílý prohřátý písek. Tato vůně je skutečně jedinečná, je ideální pro letní flirtování, dodá vám skvělý sexy pocit a příjemně vás osvěží. Vůně vás zanese až na samotný italský ostrov Capri, který je výjimečný svojí krásou a romantickými zákoutími. Více o tomto parfému se dozvíte v následujícím krátkém představení vůně:


Dámská vůně Dolce&Gabbana Light Blue připomíná pravý příběh lásky prožité ve Středomoří. Parfém zachycuje energii a vzrušení romantického vztahu. Vůně evokuje krásnou barvu a vůni moře, které obklopuje ostrov vyhledávaný Capri. Parfém Dolce&Gabbana Light Blue ve vás doslova vyvolá touhu ponořit se do svěžesti a vln moře, pocítit na pokožce hřejivé paprsky slunce a cítit se tak absolutně svobodně. 

Samotný počátek vůně Light Blue se skládá z osvěžujících akordů citrónu, sladkého jablka a hravých zvonků. V srdci se ukrývají svůdné plátky růže, hedvábný jasmín a tajemný bambus. Základ vůně je tvořený smyslným pižmem, živočišnou ambrou a hřejivým cedrovým dřevem. Tento svěží dámský parfém od značky Dolce&Gabbana je vhodný především do teplých letních dní. I ve vnitrozemí si budete připadat, jako byste se procházela po přímořské kolonádě.

Parfém je stvořený pro podmanivou a záhadnou femme fatale, které žádný muž nedokáže odolat. Vůně zachycuje okouzlující atmosféru Středomoří, které je odjakživa výjimečným místem svůdnosti a pokušení. Žena, která parfém Light Blue nosí, je úchvatná, moderní a okouzlující. Charakterizuje ji jemná ženskost, přirozená krása a šťavnatá smyslnost. 

Tato ovocně – květinová vůně v sobě dokonale ukrývá vzpomínky na rozpálené dny a noci, které ještě dlouho zůstávají v paměti.


2 komentáře:

  1. Ne charakterizuji ji citrony. A stvoren je pro divenku co nechce cpit ani potem ani parfemem. Tak teda citrony...To se divim. U Dolceho a Gabanny maji asi nejen financni ale i tvurci krizi. Tak zase vsadili na osvedceny hit. Ale ta reklama s Leatitii...Clovek by cekal neco novyho, originalniho a zase se docka jen obycejneho v blystivem obalu. Vata kde se kouknes

    OdpovědětSmazat