V minulém roce přišla značka Burberry po pěti letech na trh
s novou pánskou vůní Brit Rhythm,
která je inspirovaná adrenalinem a vzrušením ze živého rockového koncertu. Její
výrobce Christopher Bailey totiž miluje muziku a rozhodnul se
vytvořit pro podobně smýšlející muže jedinečný zážitek, který jim má dodat
novou energii a patřičné sebevědomí pravého rockera.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg56Nky8fnFmaf37fDokHjqsRH-gASKMrp2OmfXVNBhqv70XeqNSE7K3gDs4z3ureqFHyTUkwlIh5GSqAwvYWWrxOSk9g5bEHnt9WcUXqDoYYTtQFZ-5-D2fFVo0Ti6KS8I5o9GBRb09Fs/s1600/Burberry-Brit-Rhythm.jpg)
Hlava: kardamom, jalovec,
bazalka, verbena
Srdce: pačuli, kůže, styrač
Základ: cedr, kadidlo, fazole
Tonka
Nevím, jestli je běžné se
k takovýmto esencím dostat na rockovém koncertu, ale pokud je to pokus jak
navodit energizující atmosféru, tak to není úplně špatná volba esencí. Jak podle
složení vidíte, jedná se o velice intenzivní kořeněnou vůni, která vám zpočátku
přinese osvěžení v podobě verbeny a čerstvé bazalky, které se začne
postupně prolínat s živočišnými tóny kůže, exotického pačuli a výraznými
notami kadidla.
Kolem vůně Burberry Brit Rhythm byla vytvořena velká reklamní kampaň,
v jejímž čele stál britský George
Barnett. Společnost Burberry také v rámci propagace této rockové vůně
zajistila dokonce tři živé koncerty v Londýně, New Yorku a Singapuru, což
opravdu není u propagace parfému zvyklé.
muzikant
Pánský parfém Burberry Brit Rhythm má jistě velmi
dobře nakročeno – propracovaná reklamní kampaň, moderní flakon a výrazné kořenité
aroma, které vás zvedne ze židle. Brit Rhythm je zkrátka vůně plná sebevědomí a
energie. Boří zaběhnuté koleje a je velice odvážná. Vytvořit atmosféru živého
koncertu a nadšeného davu jistě není zrovna nic jednoduchého…jaké ingredience
byste pro zhotovení pravé rockové vůně zvolili vy?
Žádné komentáře:
Okomentovat