Živé, čerstvé, růžové neviňátko...
Zřejmě jste již dávno postřehli, že chodit do parfumerií "na čichanou" a běžně si z nich odnášet jednu i více vůní (či dané vůně kupovat na internetu) není pro většinu z vás žádný problém. Také kolegyně z práce používá nějakou tu dražší značkovou vůni a oční okolí si maže přípravky od Estée Lauder, a dokonce již vaše dcera po vás loudí nějakou tu voňavou novinku pro mladé, která nestojí zrovna málo. Zkrátka a dobře, je více než zřejmé, že luxus si může v oblasti vůní nyní dovolit už i střední třída...
Není proto divu, když světoznámé značky začaly luxus pomalu, ale jistě opět posouvat směrem nahoru a tím rozšiřovat jeho hranice. Jak? Jak jinak než vytvářením exkluzivních, mnohdy těžko dostupných vůní s vzácnými ingrediencemi, které většinou seženete pouze v buticích daných značek. Své exkluzivní a samozřejmě o nemálo dražší vůně má již například Chanel, Dior, Estée Lauder, Thierry Mugler, Guerlain, Van Cleef & Arpels (seženete v parfumerii Fann), Prada a mnoho dalších značek, mezi nimi samozřejmě i Giorgio Armani (řada Privé).
Dnes jsem se pro vás rozhodla zrecenzovat jednu vůni právě z poslední jmenované kolekce od Armaniho - Privé Rose Alexandrie, vůni, která je inpirována alexandrijskými zahradami a jejich božsky vonícími květinami vzácného charakteru. Začátek vůně již sám o sobě ohlašuje něco výjimečného a opravdu nádherného - je to óda na nevinné plátky růží polité jemným, sladkým pomerančovým olejem a horkým medem. Srdce vůně je již pak cele ve znamení májových růží, jejichž olej je jedním z nejvzácnějších na světě. Jsou to růže jásavé, sladké, jemné a především prudce elegantní. Ovšem aby toho nebylo málo, tak zde také cítíme optimisticky laděnou, pudrově žlutou mimózu a neznatelný závan vanilky. Jako celek vůně působí velmi klidným, vyváženým a elegantně nevinným dojmem a určitě stojí za pozornost, alespoň těm, kteří nemají rádi umělé, přeslazené a "přesvěženkované" růže tak často prodávané v našich parfumeriích...
Doplňující informace:
Nejvýraznější element: růže
Rok uvedení: 2008
Reklama: zde
Složení parfému:
Hlava: bergamot, italská mandarinka, neroliSrdce: růže, mimóza
Základ: vanilka, benzoin
Vyzkoušeli jste? Napište svou vlastní recenzi nebo klidně jen názor do komentáře...
Žádné komentáře:
Okomentovat