Vůně jsou maličké světy, které odhalí svá tajemství jen tomu, kdo je bude milovat...

středa 13. srpna 2008

Recenze kamenných parfumerií


Parfumerie Fann

f

Recenze:

Jedna z největších a nejznámějších parfumérií v ČR. Nelíbí se mi, že si v některých obchodech vůně nemohu sama ozkoušet, ale zato oceňuji opravdu širokou nabídku a rovněž jejich zajímavé internetové stránky (www.fann.cz).

Síť parfumerií po celé ČR nabízející značkové vůně, parfémy, líčení, dekorativní kosmetika a péče o pleť.

Internetový obchod - doručení zdarma, dárek ke každému nákupu, věrnostní slevy, e-aukce a bohatý servis. Salóny krásy LaPrairie, Juvena, Matis.


cdf




Parfumerie Marionnaud


m

Recenze:

Líbí se mi, že si v Marionnaud mohu sama zkoušet vůně. a že má vlastní, docela zajímavý a čtivý časopis.

Historie Marionnaud Parfumeries

V roce 1984 započal neslýchaný příběh Marcela Frydmana, který poté, co zakoupil první parfumérii, nabídl zákazníkům současně novou koncepci: vybraný prodej kosmetických výrobků s výhodnými cenami ve spojení s odpovídající obsluhou zákazníka.

V průběhu následujících 14 let Marcel Frydman přejal řetězec parfumerií a butiků, jejichž počet v roce 1998 dosáhl 90 maloobchodních míst. Tehdy, aby získal dodatečný kapitál, rozhodl se uvést společnost na burzu. Během čtyř let se mu podařilo nashromáždit kapitál ve výši 300 milionů EUR. Rok 2000 byl prvním rokem, kdy Marcel Frydman koupil několik společností také v jiných zemích Evropy. Toto rozhodnutí bylo velmi úspěšné.


Nárůst kapitálu v září roku 2000 mu umožnil shromáždit 100 milionů EUR bez vlivu na obrat cenných papírů na burze a v souladu s jeho politikou propagovanou ve Francii. Skupina, na jejímž čele stál, se v krátké době rozšířila, když v roce 2000 vznikla první zastoupení v Evropě.

Vykoupil také švýcarskou síť Alrodo (101 butiků) a 5 obchodů Parfumeries Principales v Ženevě, čímž se stal prvním na švýcarském trhu s 18% podílem. Firma Marionnaud se začala rozvíjet také v Itálii, kde vykoupila v Toskánsku 35 obchodů. Skupina potřebovala rovněž stále více skladů: od září roku 2000 v Marseille 1 500 metrů čtverečných, od prosince roku 2000 na Elisejských polích v Paříži 600 metrů čtverečných, nebo dokonce parfumérie v Tunisku.

Síť parfumerií Marionnaud se v roce 2004 rozšířila i do Polska, Maďarska, České republiky a Slovenska. V současné době skupina čítá více než 1250 parfumérií.

Dnes Marionnaud Parfumeries vlastní největší počet prodejních míst v Evropě v tomto odvětví.

"Nejdůležitější je spojení zákazníků s firmou a k tomu bezpochyby prospívá dobrá obsluha zákazníků a péče o dobrý obraz firmy".


m



Sephora


s

Recenze:

Jistě zajímavá parfumerie, je zaměřena opravdu široce (má i značky, které jinde nenajdete) a nabízí profesionální služby.

O SEPHORA


Sephora je nejpokrokovější sítí parfumerií na světě, vede v oblasti krásy a půvabu.

Vznikla ve Francii v roce 1969 a od roku 1997 je součástí koncernu LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton - je to největší skupina s luxusním zbožím na světe.

Sephora je výjimečná koncepcí prostoru věnovaného kráse a půvabu. Najdete v ní nejrůznější značky: od těch nejklasičtějších až po ty nejoriginálnější; od ojedinělých po ty nejuznávanější. Naše obchody rovněž nabízejí celou škálu služeb, díky kterým se ocitnete v samotném srdci továrny na krásu. V Sephoře objevíte nový způsob oživení vaší krásy.

Sephora je zároveň kompletní řadou produktů do koupele, péče a líčení, vybavení a parfémů, které odpovídají širokým potřebám klientů. Nesčetné a různorodé, zvýrazňující a rafinované, vyrobené s nejvyšším důrazem na požadovanou kvalitu. Všechny tyto produkty byly vyrobeny pro to, aby krása byla dostupná pro všechny, nebyla komplikovaná, byla zábavná a příjemnost vždy o krok předbíhá trend!

Dnes má Sephora v Evropě více než 400 parfumerií a po celou dobu dynamicky rozvíjí síť svých obchodů po celém světě, hlavně v USA a Číně. První parfumerie v Čechách byla otevřena v roce 2002. Dnes máme 12 parfumerií v největších městech.

Tohoto obrovského úspěchu bylo dosaženo díky velmi náročné politice firmy: prioritní důraz na jakost, obsluhu klienta a kreativnost. Sephora se sama o sobě stala unikátní značkou.

Sephora patří do koncernu LVMH, světového leadra výrobků luxusních značek.
LVMH spojuje kolem 50 luxusních značek, které míří k titulu velvyslance nejvytříbenějšího západního vkusu "Art de vivre".
Tento koncern v sobě spojuje tradici a pokrokovost, zároveň prostřednictvím nabízených produktů zosobňuje eleganci, kreativnost a kulturu, kterou reprezentují.


s



Ruby


r

Recenze:

Zdá se, že parfumerií Ruby po Česku moc neuvidíte, ale nevadí, mají skvělé ceny a mooc hezké obchůdky Wink


Firma RUBY je mladá, dynamická a profesionální společnost. I když se moderní muž se krásných vůní nezříká, jsou prodejny RUBY primárně určeny pro něžné pohlaví. Je proto automatické, že rozdáváme dárky k různým příležitostem jako například:
Valentýn: pro všechny zamilované kteří v období Valentýna koupili své drahé polovičce voňavý dáreček dostali jako dárek rudé keramické srdce.
Den matek a MDŽ: každá maminka, která si koupila parfém nebo obdaroval někdo jí dostal k nákupu sladký dárek
Léto: všem jsme nadělovali v létě ke každému nákupu nad 1000 Kč sluneční brýle v hodnotě 350 Kč
Vánoce: V listopadu jsme začali nadělovat k nákupu vánoční dárek v podobě vánočního svícnu ve tvaru vánočního stromečku nebo hvězdy s čajovými svíčkami v mnoha barevných provedeních v hodnotě 349 Kč.

"Našim cílem je spokojenost zákazníků s vysokými nároky na kvalitu zboží, tedy na originální parfémy s plnou zárukou. Tomu napomáhá tým zaměstnanců schopný díky využití moderní technologie reagovat ihned na aktuální požadavky zákazníků." Říká vedoucí prodeje.
V prodejnách RUBY a na www.ruby.cz se můžete setkat nejen s dárky, které obdržíte při každém nákupu, ale i se zajímavými slevovými akcemi. Každý měsíc najdete v parfumeriích RUBY a na www.ruby.cz vybrané značkové zboží se slevou až 60 % z běžné ceny.
Parfumerie RUBY nabízí také službu, s níž se v jiných prodejnách setkáte jen výjimečně. Svůj parfém si zde můžete vybrat a pokud máte dilema, kterou vůni zvolit, můžete si doma vše v klidu rozmyslet, případně počkat až se vůně rozleží. Pak si jednoduše objednat přes www.ruby.cz parfém, který jste si zvolili.


o



Douglas parfumerie


d

Recenze:

Docela příjemná parfumerie, možnost vyzkoušet si vůně sama. Ovšem moc jich v ČR není a značek také nemají příliš...

Kdo navštíví Parfumerii Douglas, hledá něco neobyčejného.
Chce si něco dopřát, touží něco zažít a udělat radost sobě
nebo někomu blízkému. Nákup s požitkem pro smysly a
špetkou luxusu do všedního dne a nejen to Vám nabízí
Douglas. V Parfumerii Douglas najdete vedle obrovského
výběru zkrášlujících prostředků a kosmetických přípravků i
odpovídající atmosféru, excelentní servis a kompletní
poradenství. To vše udělá z běžného nákupu neobyčejný
zážitek. Naše zákazníky můžeme pozvat do více než 900
parfumerií v Evropě a USA na návštěvu do fascinujícího
světa krásy v moderním a atraktivním prostředí, ve kterém
každým dnem na novo prezentujeme vizi toho, co nás dělá
prvotřídní parfumerií. Kompetence, kvalita a servis přitom
tvoří jádro naší filozofie. Nákup krásy s garancí příjemného
pocitu je pouze jednou z mnoha příjemných stránek Parfumerie
Douglas. Nyní Vás srdečně zveme k zajímavé a informativní cestě
světem krásy s jejími fascinujícími okamžiky - protože Douglas
dělá život krásnější!

f

5 komentářů:

  1. Ruby neznám, ale ostatní parfumerie ano, chodím do nich dlouho, mám i členské karty, tak mohu srovnávat. Rozhodně nejlépe mi vychází Marionnaud, svými akcemi, přístupem prodavaček, šíří záběru a cenou, pokud to srovnávám dohromady.
    Douglas má sice zajímavé prostředí, ale i přes udání své emailové adresy a ujištění zaslání informací o líčení Dior a Chanel, mi po dva roky nic nepřišlo. Navíc mají opravdu menší výběr i když prostředí prodejny, kterou mají např. teď Na Příkopech v Praze, je příjemné.
    Ve Fannu mám stále stejný problém, hlavně na Václ. náměstí, kdy prodavačky ani neví, kde co mají a jestli to mají, celkově ke konci prac. doby už o vás nejeví nic moc zájem a vesele si štěbetají o svých problémech a to se mi stalo již 3x, takže jsem tam přestala chodit. Jinak má Fann velice obsažné webové stránky a rozesílá emaily pravidelně s informacemi, což marionnaud ani Sephora nedělají. Sephora má celkově nejdražší ceny, přijde mi hloupé za opravdu velký nákup i kosmetiky dostat pánský vzoreček, přestože mají i dámské, a na dotaz, zda-li by ho mohli vyměnit za dámský odseknou, že o tom rozhodují ony...a to nebyl první problém se Sephorou, vadí mi její ochranka, která vás sleduje 2 roky za vámi, že v některých místech se nemůžete ani pomalu svobodně otočit, není to jen můj subjektivní pocit, konzultovala jsem to s kolegyněmi, pro
    něž je též důležité ve své práci dobře vypadat a zastávají dobré funkce. To je největší neduch Sephory. Jindřiška

    OdpovědětVymazat
  2. Douglas je taková drogerie, Fann a Marionnaud mi jsou nesympatický. V Sephoře se cítím nejlíp :-)) a s tou ochrankou je to trochu pravda ale myslím, že se to zlepšilo.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky chodím nejraději do Sephory. Ve Fannu mi nevyhovují hlavně prodavačky s nedostatečnou znalostí parfémů. Jednou jsem se ptala na celkem
    známý parfém, byly tam dvě prodavačky, ani jedna nevěděla, o čem mluvím, stály tam jak dvě trubky a zíraly na mě jak na Ufo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani se nedivím, taky mi vadí, když vejdu do parfumérie, tam vidím mnohdy ty tupoučké slepičky, které nemají ani základy profesionálního chování, ani znalosti sortimentu a ješte si myslí, že jsou jako něco víc, protože prodávají předražené parfémy, na které ani samy nemají, zřejmě proto ten nedostatek vzorečků.../ale co by sme chtěly od mnohdy bývalých dělnic/... Jak říká můj manžel "z trabanta mercedes neuděláš" a cuchta zůstane vždy cuchtou...

      Vymazat