Vůně jsou maličké světy, které odhalí svá tajemství jen tomu, kdo je bude milovat...

pátek 4. ledna 2013

Aktuální hity v parfumériích

Které nové vůně na trhu patří v současné době mezi ty nejvyhledávanější a nejzajímavější? Zajisté to jsou novinky uplynulého roku 2012, na které jste už určitě narazili v televizních reklamách, na plakátech nebo ve vaší oblíbené parfumérii.

Velmi zajímavou novinkou, která se již za svoji poměrně krátkou existenci těší velké oblibě, je dámská vůně La Vie Est Belle od Lancome. Tváří tohoto květinového parfému se stala hollywoodská hvězda Julia Roberts, jejíž osobitnost, nespoutanost a přirozený půvab, naprosto skvělým způsobem vystihuje hlavní myšlenku vůně, která je ukryta již v samotném názvu: „La Vie Est Belle – Život je krásný.“ Vůně symbolizuje právo na štěstí, cestu hledání vlastního sebevědomí, radost z maličkostí, možnost svobodné volby a touhu oprostit se od zajetých pravidel. 

Další výraznou novinkou, která stojí za zmínění je exkluzivní parfém Hugo Boss Boss Nuit Pour Femme, který je novým, skvělým dámským doplňkem k večerním šatům. Parfém se skládá převážně z květinových a dřevitých tónů, jako jsou esence jasmínu, fialek nebo santalového dřeva. Flakon vůně svým designem evokuje klasické černé koktejlky a masivní černé sklo se zlatými detaily symbolizuje tajemnou atmosféru noci. Tváří vůně se stala americká herečka Gwyneth Paltrow, která vůni propůjčuje svoji energii, odvahu a smyslnost. 

Zajímavou novinkou je také vůně Roberto Cavalli for women, která vyniká svým hřejivým kouzlem a dokonale zosobňuje nezávislé ženy, které jsou tvrdohlavé a neústupné ve svých nárocích. Květinově-jantarová vůně Roberto Cavalli for women je plná energie a radosti. Přináší s sebou nový elán a chuť do života. Žena, která vůni nosí, se stává nezadržitelnou šelmou, která ví, co chce. 

Aktuálním tématem je také současná propagace nejznámějšího a nejprodávanějšího parfému světa - Chanel No. 5, kterému v nové reklamní kampani propůjčil tvář samotný Brad Pitt. I když je velmi nezvyklé, aby dámský parfém zastupoval muž a tato reklama vyvolala po celém světě mnoho diskuzí, vzrostly tržby parfému téměř přes noc o několik procent. Díky tomu parfém na sebe po delší době opět výrazně upozornil, znovu posílil svoji přední pozici na trhu a našel své další nadšené příznivce. 



2 komentáře:

  1. Lancome la Vie Est Belle je jednym z najlepsich kuskov, co sa objavilo minuly rok na parfemovom trhu, podla mna...Je to krasna vona a Lancome s nou aj s celym marketingom trafil klinec po hlavicke. Pre mna osobne to bola laska na prve ovonanie :)

    OdpovědětSmazat
  2. jj, Lancome la Vie Est Belle je vážně skvělý :)

    OdpovědětSmazat